پیشرفته ترین فناوری جهان در درمان چاقی
همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

شکی نیست که اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات جدی امروز جامعه ما در حوزه سلامت و بهداشت است. برای اثبات آن هم نیازی به ارائه آمار و ارقام نیست. کافی است نگاهی به دور و بر خود در محیط کاری، اعضای خانواده و جمع دوستان و آشنایان بیندازید. این روزها صحبت از روش‌های رنگارنگی است که ادعا می‌کنند می‌توانند شما را یک‌شبه لاغر کنند و بی‌هیچ عارضه‌ای اندامی متناسب را برایتان بسازند و اما اگر نگاهی به ادعاهای علمی‌تر بیندازیم، می‌بینیم اغلب این روش‌ها در درازمدت نمی‌توانند ماندگار باشند یا عوارض بسیار زیادی را با خود به همراه می‌آورند. یک راه‌حل انقلابی برای حل این مشکل، استفاده از پیشرفته‌ترین و موثرترین فناوری موجود در جهان یعنی لیزرلیپولیز است؛  دکتر حمید غرابی، متخصص جراحی (پلاستیک و ترمیمی) تمام ریزه‌کاری‌های لیزر لیپولیز را در متن زیر برایتان شرح داده است.
لیپولیز یك راه بی‌ضرر برای لاغری است اما...

مراجعانی كه قصد انجام لیپولیز دارند، باید شرایط‌شان قبل و بعد از عمل توسط متخصصان مختلف سنجیده شود و در طول انجام جراحی و همین طور دوره نقاهت هم تحت نظر متخصصان قرار داشته باشند. در كلینیك ما، قبل از ورود بیمار به اتاق عمل، متخصص بی‌هوشی دوره دیده در زمینه لیپولیز مشاوره‌ای با مراجعه كننده انجام می‌دهد و تا زمان تمام شدن عمل، او و یك تكنسین بی‌هوشی در تمامی 2 تا 3 ساعتی كه لیپولیز انجام می‌شود، در اتاق عمل كنار بیمار حضور خواهند داشت تا او بدون هیچ ریسك و عارضه‌ای به وضعیت طبیعی برگردد. ما برای كسب اطمینان كامل از شرایط بیمار، در اكثر مواقع او را یك شب در كلینیك تحت نظر متخصص و پرسنل پرستاری كارآزموده بستری می‌كنیم و تا روز بعد كه بیمار با سلامت كامل و روی پای خودش می‌تواند از كلینیك خارج شود، از او مراقبت كامل به عمل می‌آوریم. معمولا توانایی برداشت چربی‌های اضافه در یك جلسه هم وجود دارد اما در افرادی كه تجمع چربی بیشتری دارند، برای این‌كه بیمار آسیب كمتری ببیند، ترجیحا این فرآیند را در 2 نوبت انجام می‌دهیم و توصیه می‌كنیم كه فاصله دفعاتی كه بیمار برای لیپولیز مراجعه می‌كند، حدود 2 ماه باشد.

 


 

با درد و سوزش چه كنیم؟

نگرانی اصلی اغلب مراجعان، درد و سوزشی است كه احتمالا بعد از عمل به آن دچار می‌شوند اما متخصصان كلینیك ما، با استفاده صحیح، به اندازه و به‌موقع داروهای ضد‌درد، این شرایط را به‌طور كامل كنترل كرده و شرایطی را فراهم می‌كنند كه بیمار دوره بعد از عمل بدون دردی را تجربه كند. همچنین مراجعان با نسخه‌ای كه در اختیارشان قرار می‌گیرد و توضیحاتی كه برای‌شان داده می‌شود، بعد از ترخیص هم می‌توانند داروهای مناسب و بدون ضرری را استفاده كرده و از دردی كه بسیاری از آن گلایه می‌كنند نجات پیدا كنند. توصیه ما به بیماران این است كه بین 48 تا 72 ساعت بعد از انجام لیپولیز، استراحت كامل داشته باشند تا با پشت سر گذاشتن نقاهت اولیه و كسب بهبودی كامل، بتوانند در روزهای بعد فعالیت‌های روزمره یا كاری خود را انجام دهند.

خانم‌ها مراجعه كنند یا آقایان؟


افزایش حجم چربی در هر ناحیه‌ای از بدن قابل برداشت است و در این مورد هیچ تفاوتی بین آقایان و خانم‌ها وجود ندارد اما از آنجایی كه بسیاری از آقایان دچار انباشت چربی شدیدی در ناحیه شكم هستند و این موضوع نه تنها تنفس آن‌ها را دچار مشكل می‌كند بلكه می‌تواند به ستون مهره‌های آن‌ها هم آسیب زده و كمردرد‌های غیرقابل كنترلی را به همراه بیاورد، لیپولیز می‌تواند بهترین كمك برای آقایانی باشد كه دچار بزرگی شكم هستند. از آنجایی كه چربی انباشته شده در بدن این افراد تنها در یك ناحیه است، این افراد می‌توانند تنها در یك جلسه مشكلی كه سال‌ها با آن درگیر بوده‌اند را برطرف كنند.

 


 

ما برای اطمینان کامل از شرایط بیمار، در اکثر مواقع او را یک شب در کلینیک تحت نظر متخصص بستری می کنیم


آیا ردی از لیپولیز به جا می‌ماند؟


اغلب مراجعان نگران كبودی‌ها یا آثاری هستند كه بعد از عمل در بدن آن‌ها دیده می‌شود. باید گفت كه این كبودی بسیار مختصر است و در هفته‌های بعد از عمل خودبه‌خود برطرف می‌شود اما در مورد 4 تا 6 سوراخی كه برای انجام لیپولیز در ناحیه ایجاد می‌شود باید گفت ما تلاش می‌كنیم با استفاده مناسب از كرم‌های ترمیم كننده، اثرات این اتفاق را از بین ببریم و درشرایطی كه بدن بیمار نتواند كاملا این آسیب را ترمیم كند، با استفاده از لیزر و به‌طور سرپایی تمامی اثرات ناشی از عمل را محو كنیم. نگرانی دیگری كه وجود دارد در مورد شلی پوست و افتادگی است. باید گفت افتادگی‌های خفیف توسط لیزر و اولترا سوند قابل بهبود است اما بیمارانی كه دچار افتادگی و شلی بسیار شدید پوست هستند، با جراحی‌های تكمیلی در جلسه‌های بعد می‌توانند اندامی متناسب و پوستی بدون زخم و شل داشته باشند. در مورد ناهمواری‌هایی كه افراد نگران وجود آن‌ها هستند هم باید گفت در این مركز، با كمك جراح‌های كارآزموده و دستگاه‌ها و تجهیزاتی كه بعد از عمل به كمك مراجعان می‌آیند، هیچ‌گونه ناهمواری در بدن افراد باقی نخواهد ماند.
 

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 96752
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor